cenik

“Garbage in, garbage out!”

An informal rule holding that the integrity of output is dependent on the integrity of input.

Zaradi povečanega obsega dela se je nabralo veliko izkušenj. Le-te so pokazale, da je vsak projekt specifičen in se jih med sabo ne more primerjati, zato tudi ne enako ovrednotiti.

Naj vam to ponazorim v praksi: cena za oblikovanje logotipa in CGP je bila za vse potencialne naročnike enaka. Pokazalo pa se je, da je bil cena za oblikovanje logotipa za krajevno šiviljo previsoka, za podjetje z več milijoni prometa pa absolutno prenizka glede na zahtevnost, pojavnost, integriteto, dostojanstvo, dobro ime,… Zato sedaj vsaj projekt ovrednotim posebej in na podlagi tega pošljem ponudbo. Cenik je tako postal le interna minimalna opora za občasen pogled nostalgičnih cen.

Parametri za ovrednotenje in postavitev cene za oblikovanja logotipa in CGP:

  • ugled podjetja,
  • funkcija pomembnosti logotipa,
  • število zaposlenih,
  • promet (poslovanje),
  • tradicija,
  • obseg podjetja (trg, perspektiva,…),
  • dolgoročnost uporabe,
  • pojavnost,
  • čustvena stopnja, navezanost,
  • ohranjanje dobrega imena.

Verjamem, da razumete.

Hvala.

Da bi izboljšali uporabniško izkušnjo na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

Strinjam se z uporabo piškotkov na spletni strani.